我D  手機咁看電子書,都是看TXT,我3部手機都是看到邊個位置,下次再開番都是由果個位開始,兼且佢地都有書籤




我自己個ANDRIOD就咁------

由平時網上DOWN落家中電腦中的TXT書,

將手機內的小SD卡取出入落讀卡器再連電腦來放嘢入嘢

(我無直接手機連USB,個電腦無反應,我直頭卡、讀卡器過嘢都OK就算啦,手機內置好小,入嘢都是入落卡度)


就咁入落張卡度,


開MARKET(要有MARKER A/C,兼上到網先開到)

CIMG1143.JPGCIMG1138.jpgCIMG1139.jpg 參考資料 請勿盜取內文 圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    諸民添 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()